Дарителската кампания започва от днес
Връщайки ни към най-красивите спомени от детството, NIVEA ще осъществи специално разработена дигитална активация, която да подкрепи инициативата „Приказни моменти на грижа“.
Кампанията, която подпомага SOS Детски селища, се провежда за пета поредна година у нас. Както досега, така и тази година, емблематичният за NIVEA крем в синя кутийка - NIVEA Crème, се предлага в лимитирана серия, като от всеки закупен продукт от серията NIVEA дарява по 30 ст. в помощ на сдружение SOS Детски селища.
От днес всеки, който би желал да допринесе за каузата, има възможност да го направи и онлайн, като отговори само на няколко забавни въпроса на сайта NIVEA.bg/Приказки в периода до 28 Ноември 2019 г.
Анкетата отнема минутка и напомня за най-хубавите моменти от детството – лятната ваканция, вкуса на пържени филийки, любимото плюшено мече. За всяка попълнена анкета NIVEA ще дари допълнително по още 30 стотинки на SOS Детски селища България.
Под хаштаг #ПриказнаСиняГрижа кампанията ще бъде разпространена и в Instagram, а споделяйки историите, всеки ще може да помогне повече хора да подкрепят каузата.
През годините зад кампанията „Приказни моменти на грижа“ застанаха посланици, ентусиасти и партньори, които спомогнаха популяризирането на идеята повече български деца да получават шанса за щастливо детство.
Сред тях са Силвия Лулчева, Криско, Тита Драго Симеонов, Орлин Павлов и музикантите от група „Остава“, Александра и Даниел Петканови, а тази година към тях се присъедини актьорът Владимир Карамазов.
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари